Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı
Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığının görevleri;
- Genel Müdürlüğe gelen evrakların kaydedilmesi, taranması ve ilgili dairelere dağıtımı işlemlerini yürütmek,
- Genel Müdürlükte işlemi biten evrakların ilgili yerlere gönderilmesi iş ve işlemlerini yürütmek,
- Genel Müdürlüğe gelen resmi gazetelerin, postaların ve faksların ilgililere dağıtılması işlemlerini yürütmek,
- Genel Müdürlük makamından çıkan ve evrak şubesine teslim edilen evrakın Bakan Yardımcısı ve Bakana sunulması ve imzalandıktan sonra ilgili birimlere dağıtımının sağlanması işlemlerini yürütmek,
- BELGENET ile ilgili iş ve işlemleri yönetmek,
- Bilgi edinme mevzuatı çerçevesindeki iş ve işlemleri yürütmek,
- CİMER ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- Genel Müdürlüğe elektronik posta yoluyla gelen talepler ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- Cumhurbaşkanlığı programları ve eylem planları çerçevesinde Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğünün sorumluluğunda ve desteğinde yürütülecek e-devlet uygulamaları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- E-devlet uygulamaları kapsamında, elektronik yerel hizmetlerle ilgili proje hazırlamak, iş ve işlemleri yürütmek,
- Genel Müdürlüğün internet sayfası ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- Analitik bütçe sınıflandırmasına uygun olarak Genel Müdürlüğün gider tekliflerinin hazırlanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu ile Genel Müdürlüğe tahsis edilen ödeneklerin kullanımı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- Genel Müdürlük personelinin yurtiçi, yurtdışı ve sürekli görev yolluğu ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,
- Genel Müdür tarafından verilen talimatların personele duyurma işlemlerini yürütmek,
- Genel Müdürlük personelinin özlük hakları ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,
- 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 41 inci maddesine göre Genel Müdürlüğün faaliyet raporunu hazırlama işlemlerini yürütmek,
- Performans Programının bütçe ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,
- Arşivleme ve diğer görevler.